Har du ikke mottatt verifiserings-e-posten? De fleste e-poster kommer frem øyeblikkelig. Hvis du ikke ser e-posten i innboksen din etter en liten stund, skyldes dette som regel at den har blitt stoppet av e-postleverandøren din.
I denne hjelpeartikkelen kan du lese mer om årsaker til at e-posten ikke kommer frem.
Det kan gå fort i svingene når man oppretter en konto. Derfor er det lurt å sjekke at du la inn riktig e-postadresse da du registrerte kontoen din. Dette kan du sjekke ved å forsøke å logge inn. Blir du logget inn og sendt videre til «Verifiser din e-postadresse», har du registrert riktig konto. Hvis du ikke blir logget inn, forsøk å registrere deg på nytt med riktig e-postadresse.
Noen ganger vil det ta tid før verifiserings-e-posten vår når innboksen din. Dette kan skje hvis spamfilteret til e-postleverandøren din er strengt eller du til tider opplever at det tar tid før du mottar e-post. Vent 15 minutter og forsøk å sende verifiserings-e-posten på nytt dersom du ikke har mottatt den.
Alle store e-postleverandører bruker søppelpost for å fjerne uønskede e-poster. Av og til vil disse filtrene fjerne vanlige e-poster. Sjekk om e-posten kan ha havnet her. Hvis du har satt opp egne e-postregler, gå gjennom alle mappene i e-posten din og søk etter verifiserings-e-posten.
Hvis du fortsatt ikke ser verifisering-s-eposten kan den ha blitt helt stoppet av e-postleverandøren din. Du kan ta kontakt med dem direkte og be dem tillate e-postadressen vi sender verifiseringse-posten fra. Chat med oss for hjelp til å finne frem til hvilken e-postadresse du skal tillate, så finner vi frem riktig adresse til deg!
Enkelt, rimelig og bekymringsfritt regnskap for små bedrifter.
For kun 99,-/måned kan du fakturere dine kunder, holde regnskapet under kontroll, og rapportere det staten skal ha.
Prøv gratis i 30 dagerRelaterte artikler