Hvis du har glemt passordet ditt kan du tilbakestille og endre det. Det gjør du ved å gå til innloggingssiden. Derfra gjør du følgende:
Innen kort tid skal du da få tilsendt en e-post til e-postadressen du la inn. I den e-posten vil du finne en knapp hvor det står “Tilbakestill passord”. Når du trykker på denne, vil du bli sendt til en side hvor du blir bedt om å lage et nytt passord. Legg inn det nye passordet ditt og trykk så på knappen “Bytt passord”.
Sånn - nå skal du ha fått et nytt passord du kan bruke til å logge inn med. Nå kan du gå tilbake til innloggingssiden og logge inn med din e-postadresse og ditt nye passord :)
Det kan være ulike årsaker til at du ikke mottar e-posten med lenken for å tilbakestille passordet. Det kan være at e-posten har havnet i spamfilteret/søppelpost. Sjekk derfor spamfilteret og/eller søppelposten din.
En annen mulig årsak til at du ikke har mottatt e-posten er at du ikke har noen brukerkonto tilknyttet den e-postadressen. Da kan det hende at du har brukt en annen e-postadresse i regnskapssystemet. Sjekk om du da får logget inn med en av de andre e-postadressene dine. Hvis du opplever problemer med å finne riktig innlogging kan du gjerne ta kontakt med oss for hjelp.
Enkelt, rimelig og bekymringsfritt regnskap for små bedrifter.
For kun 99,-/måned kan du fakturere dine kunder, holde regnskapet under kontroll, og rapportere det staten skal ha.
Prøv gratis i 30 dagerRelaterte artikler